fredag 29. juli 2011

What to be??

Sitter i dag, etter nok et avslag på en jobb, og kjenner at jeg er møkklei!
Har så lyst å ha noe å gå til, som jeg vet at er der om mer enn 3 mnd ogå...
Sitter nå å skummer gjennom Nki sine sider....



Ville jo bli rørlegger innen vannborenvarme, men så trakk fylkeskommunen alle midler til voksenopplæring i videregående for i år.
Nki har bare noe av det, og i forhold til denna sjuka så vet jeg ikke lenger!

Så nå vurderer jeg allmennfaglig påbygging og kanskje bygge noe videre på utdanningen innen barne og ungdomsarbeid!?!?



Men vi får se hva en lander på....

I dag er det siste dagen på Ncc, så på mandag er det tilbake igjen på den skitne jobben jeg hadde førut!
Og det er et vikariat på 14 dager, jeg vet at det er mulighet for å jobbe der leeeenge, men jeg kan ikke gå og vente på beskjed fra en dag til en annen.....!!!!!



Nå har vi besøk av svigers! ;)
I kveld skal vi på Big Horn Steak House og spise!
Gleder meg! :D


ØNSKER ALLE EN SUPER HELG!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar