lørdag 17. august 2013

Første skoleuka! :)

Første skoleuke unnagjort, og for et fantastisk spennende studie vi går inn i!!
Gleder meg vilt og uhemma! ;)
Ergoterapi trur eg er midt i blinken for meg, og det virker som skolen er fantastisk flinke til å tilrettelegge for den enkelte elev og fellesskapet!


Ergoterapi i praksis

Har endelig begynt å komme i orden på hybelen min, og det blir så bra! :) 
Ting begynner å falle på plass.
Mannen <3 ble en dag lenger, og eg kan ikke si kor mye eg setter pris på det.
Slapp å være aleine på dagen når bestefaren min ble gravlagt, og det betydde utrulig mye!!! 

Torunns lille krypinn

Men det er den skittnaste hybelen eg noensinne har sett, den kan ikke ha vært vaska på evig lange tider.
Det er so far det eneste negative eg har å si, ellers virker det som SiS har full kontroll på det meste! 
Har fått testa bussene, det var fryktelig skummelt, men det gikk bra så nå blir det bussing for alle penga..hehe ;) 
Har gått i anskaffelse av studentpass til bussen, så eg trenger ikke tenke på å betale mer enn en gang i mnd, og det liker vi! :D 

Fiine bussen pynta seg...hihi :)
I kveld blir det vorsing med ET - 2013!
Et spennende kull med en masse herlige mennesker! 
Trur vi går en spennende tid i møte!! :D 


Så da gjenstår det å ønske deg en fantastisk helg.
Kos deg masse og ta vare på menneskene rundt deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar