tirsdag 13. august 2013

Skolestart, glede og sorg....



Det er med blandede følelser eg pakker ned livet mitt i Kilebygda for å flytte til Stavanger for de neste 3 årene. (men eg kommer tilbake)
Når en trives så vanvittig godt på en plass så er det forferdelig å reise... Men en kan jo ikke stoppe opp her i livet heller, så off we go...


Eg som får panikk på nye plasser flytter nå helt aleine til en plass eg såvidt har vært innom før, og det var forrige uke!!

Det å skulle flytte vekk fra min fantastiske mann er om mulig enda verre!!! 
Vi har sikkert for all del bare godt av det, men likevel! 
Elsker å være sammen med han, elsker å gjøre alle våre små rare greier sammen med han, vår dårlige humor, våre ritualer med kaffe på senga o.l ...
Vi kommer jo til å møtes, men omveltninga blir vanvittig stor! 

Desverre gikk bestefaren min bort på onsdag som var. 
En fantastik mann med et stort hjerte og et stort, bredt temperament, som går igjen i hele familien!  :) 
Et lang liv er over, og eg skulle så inderlig gjerne ha vært der sammen med resten av familien for å fulgt deg til ditt siste hvilested, men desverre er skolestarten samtidig som begravelsen så eg må velge.
Et umulig valg egentlig, men vil tru og håpe at han hadde villa at framtida ble valgt for han ville vel neppe at vi skulle stoppe opp pga han.

Du vil alltid være i mitt hjerte.



Tja, det ble kanskje et litt lei seg innlegg dette.
Men verden er ikke alltid rosenrød, og akkurat nå kjennes det veldig tungt å skulle være aleine på en ny plass.

Gleder meg da til studier, håper det blir like kjekt som eg ser for meg.
Har fått låne et helt bibliotek av ei venninne som er Ergoterapeut, så eg har ihvertfall oppslagsverk i lange baner...!! ;) 
Når alt kommer litt mer i orden så faller vel hodet mitt i orden igjen også, håper eg, akkurat nå er eg bare superstressa, spent og lei meg.

Nå har eg kanskje mer tid til å oppdatere bloggen min innimellom. ;) 

Har i hvertfall leilghet, og det er mer enn mange studenter kan si.
Også har eg fått tak i en god del møbla, med unntak av seng, men der har eg ei oppblåsbar seng som funker for øyeblikket! ;) 
Har til og med klart å få meg jobb før eg har flytta dit. JUHU!! :) 
Har meldt meg inn i treningssenteret til SiS, og det virker jo kanonbra. 
Håper det er like bra som det er fremstilt.
Mange og varierte gruppetimer, buldrevegg, spinningsal, styrkesal +++
Pter, kostholdsveiledere, treningsveiledere ++

Så under alt det andre er det ei som gleder seg! ;) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar