onsdag 23. oktober 2013

FAB. 5!!

Denne gangen er blogginnlegget til gruppa mi, forhåpentligvis også "kollektiv"-gruppa mi! ;)

Det er sikkert ikke noe dere har tenkt over, men dere er life-savere alle sammen.
Å være helt ny på en plass, uten noen kjente i nærheten er forferdelig.
Det er ikke noe morro på hverken ene eller andre måten, spesielt når en egentlig ikke vil være der for noe anna enn utdanningen en tar.
Å få en sånn fantastisk gjeng rundt seg da er uvurderlig verdifult! <3

Flokken på kino!! og Kina! ;)




Det å faktisk ha avtaler som ikke innvolverer skole, jobb eller andre lignende ting er så fantastisk.
Å kunne gå på kino og le, å lage mat sammen, og å ha det kjekt er så innmari viktig for å trives i hvedagslivet.
Mini feiring etter ferdig oppgave! 


For min del er det kanskje ekstra viktig å ha noen der, noen som kommer viss denna skrotten skaper seg vrang.
Når eg skulle dra vekk på skule, så tenkte eg (og eg tenker fremdeles) at ka i all verden gjør eg om kroppen min svikter meg og eg ikke kan bevege meg noe særs.
Det er innmari skummelt å vite at eg kan våkne en dag og beina mine svikter meg, eller synet eller noe anna.
Men takket være dere, så er en del av den frykten vekke!!
For eg vet at om eg ringer, om eg trenger hjelp, så kommer dere.
Det for meg å ha den sikkerheten er utrolig viktig, og eg er evig takknemlig!

Eg har nettopp hatt bursdag, og da ble eg overraska med kake og pakke fra gjengen!
Helt supert!!
Det ble en fantastisk bursdag pga dere herlige jentene! <3

Flokken arrangerer bursdagsfeiring! <3 




Eg ser fram til tre år med dere!
Mye latter, mye morro, men også alvor, tårer og knallhard jobbing mot et felles mål.
Nemlig å bli sabla gode ERGOTERAPEUTER!!! ;)

The "old days"...hehe


Akkurat nå er eg heime i fantastisk vakre Telemark!
Eg elska det, det må eg bare si!!
Det finnes ikke noe bedre enn å være heime! <3
Å kunne stikke innom de supre kollegene på gamlejobben og hilse på de, og å få høre av andre kjente at en gløder og en ser ut som en har det forferdelig bra...Åhhh det er fantastisk, rett og slett fantastisk! :D
Ser allerede fram til Jul, når eg skal heim i nesten 3 uker, det må en jo bare like! :)

Skåraheimens utsikt! 

Eg er så utrolig heldig som har så mange fantastiske mennesker i mitt liv.
Dere blir satt pris på, sjøl om eg ikke er den som er flinkast til å si det.
Å slippe å forklare i det vide og det breie hvorfor en ikke kan, hvorfor en ikke orker osv, men heller kunne fokusere på det som er positivt i livet er priceless!
Dere gjør det som kan virke umulig mulig!!
Ta det til dere, ikke bare den herlige gjengen i Rogaland, men alle som føler de fortjener det!

Jul i Skåraheimen!

Noen fler som gleder seg til jul!??
Eg gleder meg vanvittig.
Eg skal heim.
Eg skal jobbe, og eg skal være med min familie.
Forhåpentligvis blir det tid til en tur lenger opp i fylket og, for jul i Telemark med masse snø og min flokk er fantastisk!! <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar