lørdag 14. desember 2013

Juleferie...!

Da er endelig eksamen over, og eg trur til og med at den gikk bra!! ;)
En halv uke til så skal eg heim til min fantastiske mann og min heim!
Tida kan ikke gå fort nok.

Eksamensdagen kom og gikk, og på kvelden var det julebord med ET-13.
En aldeles herlig gjeng som det skal bli kjekt å følge de neste 2 1/2 åra.
Blir spennende å se utviklingen til klassen og til hver enkelt.

En liten bit av ET-13!! 


På julebordet ble eg virkelig tatt på senga.
Vi hadde kåringer på litt forskjellige titler i klassen.
Klassens nerd, hunk, sjarmør, klovn, babe, going o.l, og da kåra de meg til sistnevnte!!
Torunn aka klassens going!





I kveld sitter eg aleine i hybelen min og er litt splitta.
Eg gleder meg sinnsjukt til å komme heim, og eg kan ikke få sagt hvor godt det skal bli.
Det er ingen plass eg føler meg mer tilfreds og rolig til sinns enn hjemme i grenland.
Men i kveld sitter eg alså i Stavanger og kjenner på savnet etter folka mine, folka som eg kan være helt og holdent meg sjøl med.
Folka eg kan lire av meg hva det måtte være, og de skjønner det og de skjønner meg.
De folka eg ca aldri får se, siden eg er stuck her de neste åra.
Samtidig tenker eg at det er ganske herlig å være langt vekke også.
Det har skjedd mye med meg og mitt liv de siste 10 åra, det er mye som har måtte blitt fordøyd og klart det påvirker meg.
Det er klart det har påvirka min hverdag sammen med mine.
Så med så mye nytt så kan det være veldig bra å være aleine å bli kjent med meg selv igjen, på en måte...
På den annen side vet eg at støtteapparatet er utrolig viktig, eg vet ikke helt ka eg skulle gjort uten dere og det er skrekkelig vanskelig å være så langt borte fra dere.
Så i deres fravær klarer eg jo å fylle dagene.

Min store utgiftspost for årene i Stavanger kommer til å bli pt-timer.
Ja, eg vet at det er en "trend" sak, men for min del gjelder det ene og alene for å ha helse til å klare hverdagen.
Når en da finner noen som er såpass dyktige i det de holder på med, og har bakgrunn til å forstå utfordringene som kan komme så har en i grunn ikke noe valg!

til min pt i Stavanger!! ;)

En anna ting er at kor heldig er ikke eg som får muligheten til dette.
Eg kan, eg skal og eg vil.
Kommer sikkert til å møte noen hinder på veien, men de er vel til for å klatre over eller!? ;)
For eg er heldig som har så flotte mennesker rundt meg, familien min som støtter meg uansett hvilke sprell eg gjør eller har gjort, en fantastisk mann som er der i tykt og tynt og lar Torunn være Torunn just as she is! ;)
Vennene mine en aldeles herlig gjeng også har vi jo Knuten min, Brita mi, Lina og Aina +++ som har en litt spesiell plass i <3 mitt.
Dere er alle fantastiske og gjør det umulige mulig!! ;)

Nå skal eg bare kose meg de siste dagene med skole og rydding av leilighet og pakking.
Så vendes snuten hjemover på onsdag med nyskodd bil og Kurdi som copilot!
Det må jo bare bli bra det!! :)

Da skal en hjem og lade opp så en er klar for et tøft vårhalvår med skole og eksamener, praksis osv!
Det blir spennende, hardt og utfordrende.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar