onsdag 27. november 2013

Det går slag i slag!

Da var det vel på tide med nytt innlegg.
Herlighet kor tida flyr avsted.
Det virker som det var et par uker siden skolen begynte, men nå er det straks juleferie!
Men først er det Anatomifremlegg og eksamen! *panikk*


Aller aller først er det Volbeat-konsert med kjente og kjære i Oslo til helga!!
Eg gleder meg noe helt sinnsjukt!!
Detta har vi venta på i et halvt år, så lørdagen kan ikke komme fort nok!
Eg er så fornøyd med livets tilstand for tida.

Eg har fått meg en ny personlig trener her i Stavanger, og herlighet for en herlig og flink fyr det er! :)
Syns i begynnelsen at SiS sportssenter var litt stort og skummelt, men nå begynner eg å virkelig like meg der.
Det er dyktige og kjekke mennesker som jobber der, de har sinnsjukt mange bra timer (som eg håper på å få testa ut mer av etterhvert) og det er et godt treningsmiljø.
Gleder meg så vanvittig til fortsettelsen! :)
Nå går det i baseøvelser og teknikk med Mr. Aas.
Selvfølgelig med noen utfordringer på slutten av øktene som er helt jævlige, men no pain no gain! ;)

I tillegg til atter en ny fantastisk pt, så har et fått med en squash-partner!
Det er fantastisk morro, og for å toppe dette da så fikk eg tak i en meget bra squashrackert til en billig penge på finn.
Kan jo ikke anna enn å smile til verden, selv om en bli bomullshue av all denna lesinga! ! ;) 






Dagene går for det meste til lateralfleksjon, ventral, dorsal og humeri meg her og meg der.
Da er det så digg å få kobla huet relativt ut med knallhard trening både med pt og ellers.
Endorfinene går amok i kroppen min, gotta love it!!! ;)








Så nå blir det konsert i helga, så braker det i gang ei ny uke med anatomifremlegg.
Deretter er det ei lita uke med knallhard pugging før anatomieksamen er der.
Så er det et par dager på skolen med nytt og spennende emne, så er det

Åååå herlighet kor eg gleder meg til uker hjemme med min fantastiske mann og beista mine!
Å få treffe kjente og kjære igjen, det kan liksom ikke bli bedre.

Det kan ikke skje fort nok, samtidig ønsker eg det tar litt lenger tid fordi da går ikke tida så fort hjemme heller....
Meen da er det bare 2 og 1/2 år igjen her, så kan eg være heime med mannen min så mye eg vil!

Benytter anledningen til å ønske deg og dine en fantastisk førjulstid.
Nyyyt den sammen med dine kjære, det skal i hvertfall eg!! ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar