fredag 10. januar 2014

Ikke alle dager er like....


Dagen i dag er tung…..
Kroppen er tung, hodet er tungt, det knirker og skriker i ledd og muskler….
Tror ikke denna skrotten var begeistra for yoga, men vi får se…
Det er skikkelig bedrittent å ha sånne dager, alt blir ille da.
Absolutt alt!

Det er på dager som i dag at tanker om en usikker fremtid kommer snikende.
Hva kommer til å skje? 
Hvilken tilstand våkner eg til i mårra, neste uke, neste mnd? 
Kommer eg til å miste meg sjøl i prosessen? 
Kommer eg til å miste andre til denna bedritne sjuka? 
OSV OSV OSV…. I could og on….!!


På sånne dager får en litt lyst å gi opp, men så kommer det lystpunkt!
Eg klarer heldigvis å se uttafor mitt hode å se alt som er rundt meg.
Alt det kjekke eg har rundt meg, alle de kjekke folka, og alle de kjekke utfordringane som eg har.
Utfordringer som eg har bare fordi eg er meg, og noen av de bare fordi eg har denna sjuka.

Det vanskeligeste med å bo så langt unna mine kjære er at det er ingen her til å gi meg en klem på sånne dager som dette!
Ingen som holder rundt meg uten noen spørsmål.
Det er ingen her som kjenner meg så godt at de kan se at oiiiii i dag….

Men misforstå meg rett, detta betyr ikke at eg har store problemer pga dette!
Eg har en dårlig dag, that`s it.
Alle har dårlige dager, men som kronisk sjuk så kan en ta en vanlig dårlig dag og gange den med minst 50.

I dag har eg en dårlig i dag, det vil ikke si at morgendagen blir likedan.
I mårra skal eg komme meg opp og dra på trening og se om eg kan få retta opp i feilen fra i går!
Eg håper det funker får å ha det sånn som dette vil eg bare ikke!!! 

Men selv på en dårlig dag skjer det noe positivt.
I dag har vi lært om håndtrening på skolen, det skal i hvertfall eg fortsette med.
Men fra å ha en arm som hadde 0 i styrke for 10/11 år siden, så målte vi håndstyrke i dag…
I dag er den på 108,7% på høyre armen og 105% på venstre, alså over det den skal være!!!!! YUHU!!!!!! 
DETTE KAN EN LIKE!!!!! 







Med det ønsker eg deg som leser dette en riktig god helg!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar