onsdag 19. februar 2014

Good times! :)

Akkurat nå er livet ganske så fullkomment.
Helsa er bra, humøret er bra, er omgitt av flotte og kjekke mennesker.
Det eneste som mangler her er gutta mine, da hadde verden vært perfekt!




På skolen går vi spennende tider i møte med praksis og masse oppgaver å løse.
Litt mindre kjekt er eksamen, men det går seg til! ;) 
Dagene på hybeltilværelsen blir fylt med trening, kjempe kjekk trening.
Eg er jo så heldig å ha ramla over en fantastisk pt som utfordrer, støtter og åpnet en helt ny verden for meg innen trening!!
Kan en noe anna enn å være fornøyd med det?? :D 
Ellers er det mye sosialt med studiekamerater fra skolen.
Eg koser meg max!! :) 








Forrige dagen ringte sykehuset meg for å kalle meg inn til en oppfølgingstime på ms-klinikken hjemme, og det å kunne si at det er ikke noe hast med meg for formen min den er kjempe bra om dagene....DEN FØLELSEN!!

I dag er det rydding og vasking av leilighet som står på tapeten før det kommer en gjeng med kjekke jenter inn dørene her litt seinere!!
Så i tiden fremover må en prøve å få organisert seg litt mer på hybelen, dvs SKAFF DEG EI BOKHYLLE!!!
Ikea next!!
Må ha system på bøkene mine.
Spesielt nå!! ;)

På onsdag skal eg finally få tatt den tatoveringa som eg har venta så sjukt lenge på! hehe ;)
Eg gleder meg, eg gleder meg!!

Håper nettopp du har en flott dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar